Club Penguin Adası Tarihi!


Merhaba arkadaşlar.
Öncelikle şunu söylemek isterim ki, şu ana kadar sitemizde birçok şey yaşandı. Birçok dönemden geçtik, bir sürü partileri birlikte yaptık ve eğlendik. Şimdi de bütün bu yıllarda neler yaptığımızı kronolojik sıralama ile anlatacağım. 2011'den bu yana birçok şey oldu ve işte hepsi aşağıda liste halinde karşınızda olacak!


Tek yapmanız gereken "Devamı" yazısına tıklamak. Sonra liste çıkacak...

-Yesil Z

2011

20 Haziran 2011 - Club Penguin Adası resmi olarak kuruldu. (Yesil Z & Seriseri95 tarafından)
26 Haziran 2011 - 1. Club Penguin Adası Partisi yapıldı.
12 Temmuz 2011 - Dr Sphenis Partisi yapıldı.
15 Temmuz 2011 - "Yeni Müzik Grubum" adlı bir müzik grubu yarışması düzenlenme kararı alındı. Ama başarılı olunamayınca yarışma kaldırıldı.
19 Temmuz 2011 - Fd Pengu Partisi adlı bir yaz partisi düzenlendi. Herkes yaz kostümlerine büründü. (Parti Videosu)
26 Temmuz 2011 - Yesil Z bir korsan partisi düzenledi. Herkes korsan giysileri giydi.
31 Temmuz 2011 - 2. Club Penguin Adası Partisi yapıldı. (Parti Tanıtımı)
6 Ağustos 2011 - Club Penguin Hikayeleri adlı bir blog açıldı ve birçok hikaye yazarı orada Club Penguin hakkında hikayeler yazmaya başladı. (Blog ve tüm hikaye arşivi)
13 Ağustos 2011 - Club Penguin Ninjaları adlı blogumuz açıldı. Burada ninja etkinlikleri ve partileri düzenlendi. Ama ne yazık ki kısa bir süre sonra kapandı.
2 Eylül 2011 - 3. Club Penguin Adası Partisi yapıldı. (Parti Tanıtımı, Parti Videosu)

2011 Yılının Yazarları

-Yesil Z & Seriseri95 (Kurucular)
-Mavipengu1
-Fd Pengu
-Dr Sphenis
-Cimbo3
-Milletimisev
-Canavar Nija
-Berdan1
-Unending War
-Baha54

2011 Yılının Temaları



NOT: 2011 yılına dair pek bir belgemiz veya parti videolarımız yok. Çünkü o yıl clubpenguintr.com adlı siteden bir yönetici sitemize saldırmıştı ve bütün bir yılımız silinmişti. Kayıplar için herkes üzgün.

2012

12 Şubat 2012 - Resmi YouTube sayfamız açıldı. (YouTube Sayfası)
10 Nisan 2012 - Bu tarihte sitemize saldıran yöneticiden sonra tekrar kalkınma kararı alındı. Bu tarih Club Penguin Adası'nın bir diğer kuruluş tarihi sayılabilir.
14 Mayıs 2012 - Ayın Pengueni & İglusu yarışması düzenlendi. (Kayıt)
25 Mayıs 2012 - Resmi Facebook sayfamız açıldı. (Facebook Sayfası)
2 Haziran 2012 - 4. Club Penguin Adası Partisi yapıldı. (Partiden Görüntüler ve Videosu)
5 Haziran 2012 - Ayın Pengueni & İglusu yarışması düzenlendi. (Kayıt)
7 Temmuz 2012 - Sitemize yeni tema getirildi. (Kayıt)
21 Temmuz 2012 - Ultimate Jam Müzik Yarışması düzenlendi. Herkes müzik grupları oluşturdu ve kendi videolarını çektiler. Bir grup kazandı: Penguin Fire. (Parti Kaydı, Penguin Fire)
22 Temmuz 2012 - Franky's First Show adlı Club Penguin kitabı türkçeye çevrildi. (Kayıt)
31 Temmuz 2012 - Ayın Pengueni & İglusu yarışması düzenlendi. (Kayıt)
1 Ağustos 2012 - Ayın Pengueni & İglusu yarışması düzenlendi. (Kayıt)
22 Ağustos 2012 - Sitemizin yenilenme kararı alındı. (Kayıt)
25 Ağustos 2012 - Yazar alımları yapıldı. (Kayıt)
23 Eylül 2012 - Sitemize 2 tane yeni tema yapıldı ve takipçilere anket ile tema seçmeleri sunuldu. (Kayıt)
27 Eylül 2012 - Club Penguin Adası'na özel bir PVP açıldı. Ama kısa bir süre sonra kapandı. (Kayıt)
29 Eylül 2012 - Yapılan 2 temadan ikinci tema seçildi ve hayata geçirildi. (Kayıt)
8 Ekim 2012 - Ayın Pengueni & İglusu yarışması düzenlendi. (Kayıt)
20 Ekim 2012 - Sitemize imza sistemi getirildi. (Kayıt)
16 Aralık 2012 - Sitemize Club Penguin Anasayfasındaki tema getirildi.

2012 Yılının Yazarları

-Yesil Z & Seriseri95 (Kurucular)
-Nrdz
-Bahadır
-Kaanos
-Anıl549
-Mavipengu1
-Afacan Hakan
-Fsvsf
-İsimsiz74
-Brother
-Mr Savant
-Caner
-Baha54
-Nitromearda
-Dr Sphenis
-FBI (Ata 2001)
-Kwolres
-Canavar Nija
-Peng Sypro
-Berdan0
-Batu3
-Brother CP
-Unending War
-Ece
-Ozihan1902
-Burak Ensar H
-Bjk2003
-Kuppiarda
-Burock
-Pamukyoti
-Hakan

2012 Yılının Temaları






2013

19 Ocak 2013 - Sitemiz için yeni bir tema hazırlandı. Fakat çok beğenilmediğinden hayata geçirilemedi. (Kayıt)
10 Şubat 2013 - Club Penguin Adası YouTube sayfası yeniden hayata döndürüldü. (Kayıt)
16 Mart 2013 - 5. Club Penguin Adası Site Partimiz düzenlenmesi kararı alındı. Fakat başarısız olundu. (Kayıt)
24 Haziran 2013 - Sitemiz adına Minecraft'da Hunger Games buluşması düzenlendi. (Kayıt)
19 Ağustos 2013 - Sitemize yeni tema getirildi. (Kayıt)
3 Eylül 2013 - Club Penguin Hikayeleri yeniden etkinleştirildi. (Kayıt)
7 Eylül 2013 - 2 Milyon Hit Partisi yapıldı. Sitemiz 2 milyon hite ulaştı! (Parti Tanıtımı, Parti Videosu)
11 Eylül 2013 - Sitemizde ilk defa Membership çekilişi yapıldı. (Kayıt)
15 Eylül 2013 - Sitemizin İngilizcesi açıldı. Yani en-clubpenguinadasi. Ayrıca Ocean6100 bizim yazarımız oldu. (Kayıt 1, Kayıt 2)
18 Ekim 2013 - "Bloglar Yarışıyor" adlı yarışmaya katıldık. Ama kazanamadık. (Kayıt)
19 Ekim 2013 - Yeni bir Facebook sayfamız açıldı. (Kayıt, Facebook Sayfası)
19 Ekim 2013 - Burak Ensar H tarafından Halloween Partisine özel Membership çekilişi yapıldı. (Kayıt)
22 Aralık 2013 - Peng Sypro tarafından bir Membership çekilişi düzenlendi. (Çekiliş, Kazananlar)

2013 Yılının Yazarları

-Yesil Z & Seriseri95 (Kurucular)
-Nrdz
-Pamukyoti
-Burak Ensar H
-Afacan Hakan
-Peng Sypro
-Kaanos
-Unending War
-Salih Balcı
-Mert Okuyaz
-Nitromearda
-Deniz Karya Küçükşahal
-Osmancan4
-Brother CP
-Caner
-Bjk2003
-Meer
-Bynum10 (Azay Vatan)
-Kamran Salman
-ApollonNike
-Kwolres
-Eray Kılıçaslan

2013 Yılının Temaları



2014

1 Ocak 2014 - Sitemize Kwolres ve Yesil Z tarafından hazırlanan yeni bir tema getirildi.
28 Ocak 2014 - Yeni yazarlar sitemize alındı. (Başvurular, Sonuçlar)
1 Şubat 2014 - Ayın Pengueni & İglusu yarışması düzenlendi. (Kayıt)
28 Şubat 2014 - Burak Ensar H tarafından Fair Partisine özel Membership çekilişi düzenlendi. (Kayıt)
12 Mart 2014 - Peng Sypro tarafından Chate Gir, Kodu Kap adlı membership yarışması düzenlendi. (Kayıt)
6 Mayıs 2014 - Burak Ensar H tarafından Membership çekilişi düzenlendi. (Kayıt)
18 Temmuz 2014 - Bluebubbles0 tarafından 1. Ay Etkinlikleri adlı bir çekiliş düzenlendi. (Çekiliş, Sonuçlar)
21 Ağustos 2014 - Sitenin WordPress'e taşınma kararı alındı. Lakin kısa bir süre sonra Blogger'a geri döndü. (Kayıt)
31 Ağustos 2014 - Bir Yaza Veda Partisi düzenlendi ve 3 tane Membership kodu dağıtıldı. (Kayıt)

2014 Yılının Yazarları

-Yesil Z & Seriseri95 (Kurucular)
-Pamukyoti
-Burak Ensar H
-Unending War
-Kwolres
-Afacan Hakan
-ApollonNike
-Mert Okuyaz
-Eray Kılıçaslan
-Caner
-Peng Sypro
-Nrdz
-CP Writers
-Zeynep irem güner
-CraftMan
-Lower2332
-Deniz Karya Küçükşahal
-Bluebubbles0
-Demirhan
-Moviestars1
-Penabtawy
-Kamran Salman
-Acoskun2004
-Egeos

2014 Yılının Temaları



2016

17 Mart 2016 - Sitemizin tekrar açılması kararı alındı. (Kayıt)
21 Mart 2016 - Yepyeni bir tema getirildi sitemize, ayrıca mobil uyumu olan bir tema.

2016 Yılının Yazarları

-Yesil Z (Kurucu)
-Caner
-Salih Balcı
-Sertan
-Halperk
-Rox
-Oyun Şelalesi
-Kerem12Kerem

2016 Yılının Temaları


2017

6 Şubat 2017 - Sitemizin tekrar açılması kararı alındı ve yepyeni bir tema getirildi. (Kayıt)
6 Şubat 2017 - Yeni yazar alımları başladı. (Kayıt)

2017 Yılının Yazarları

-Yesil Z (Kurucu)
-Caner
-Boystrick

2017 Yılının Temaları


Şimdilik bu kadar. Çok karmaşık bir tarihimiz vardı. Ben de bütün her şeyi toparlamakta biraz zorlandım. Ama yine de sonuç muhteşem oldu bence. Hepiniz umarım beğenmişsinizdir. Her neyse, ben hala o kaybolan 2011 yılı için üzülüyorum.

Hepinizle bu tarihi daha uzatmak istiyorum penguenler! Sonra görüşmek üzere...

-Yesil Z

41 yorum:

  1. Sitede birazcık da emeğim geçmiş ben zaten hep sohbet için ve bu site için gurur kaynağı olmaya çalışan bi insandım. Sitede birazcık bile olsa emeğimin geçmesi bana yeter Allahım sitede emeğim geçmiş :D

    YanıtlaSil
  2. bi ara sizin eski siteniz vardı clubpenguintrailesi noldu ona?(duygulandım :,)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O site buranın eskisi değildi. Sadece seriseri95'in sitesiydi.

      Sil
    2. Yesil Z sana bi e-posta attım wreckingdragon@gmail.com bi gmailini kontrol eder misin?

      Sil
    3. Yanlış adrese atmış olabilirsin. Bana bu adresten hiç mail gelmemiş.

      Sil
  3. Tüm tarihini yazmışsın Z.Bu kadar önemli olay olmuş 2011'sen bugüne

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet. Ama 2011 yılında daha çok şey yaşanmıştır da. Kayıtlarımız silindiği için hepsi gitti.

      Sil
  4. Duygulandım . kayıtlar slinmeseydi çeşke :(

    YanıtlaSil
  5. çok güzel en güzel 2012 ve 2013 dü bu sitede emeğim çok az değil 2 senedir yazardım sohbet falan doluydu :(

    YanıtlaSil
  6. ve club penguin hikayelerinde yeni bi konu bulup başlıycam şu yaz tatili bitmeden bi kaç seri yazmayı düşünüyorum :D

    YanıtlaSil
  7. 2011'de girdim ilk ama 2011 ve 2012 deki cpa şimdi yok zaten 1.5 - 2 yıldır sohbette banlıyım sebebi ise chat boşken off nerde o eski cpa a** demem kaldırın artık banımı yeter :D - Cp_serhat

    YanıtlaSil
  8. Bana sorarsanız 2011 ve 2012 yılları sitede en çok eğlendiğimiz yıllardı.Fd Pengu'nun partisinde çok eğlenmiştik.Hatta o partide en iyi kostüm benimkiydi:).O günleri gerçekten çok özlüyorum.Yeşil Z ile birlikte CP Hikayeleri'ni tıkır tıkır işlettiğiniz günleri hiç unutmayacağım:)

    YanıtlaSil
  9. Eeee... Ben bu sitede yazar olmak istesemde olabileceğimi pek sanmıyorum.
    Ama size bilgi versem benim adımla yayınlar mısınız?
    İlki kedi puffle ile ilgili.
    1. Google Görsellere puffle yazarsanız ilk sıralarda mor kedi ve kuyruksuzu çıkar.
    2. Doodle Dimensionda Var!!! Doğru duydunuz! April Fools' Party 2012'deki Doodle Dimensionda var.
    Kanıt:
    http://clubpenguin.wikia.com/wiki/File:Cat_Puffles_1.png
    3. Tahminen bu Tanooki Suit'te olabilir. Ve Cp Bunun Hakkında çizim bile yapmış olabilir!!!
    Kanıt:
    http://clubpenguin.wikia.com/wiki/File:Tanooki_Suit_What_Are_You_Doing_Here.png
    Söyleyeceklerim şimdilik bu kadar. Umarım dikkate alırsınız.

    YanıtlaSil
  10. 2013 yılının ilk teması Club Penguin' in sitesine benzemiş.

    YanıtlaSil
  11. Meer'i Madmanı brotheri ata boad geri getirseniz bunları çok kişinin döneceğinden eminim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlışın var :) Ben zaten burdayım giçbir yere gitmedim. Ama yazar olarak getir diyosan bunu ben de düşündüm ama Cp hakkında çoğu bilgimi unuttum :)

      Sil
  12. ben 2013 yılından itibaren bu siteyi takip ediyorum. şu yönetici saldırısını biri bana açıklasa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yutyo nickli,Tan Akıncı adlı bir iyapmıştı diye hatırlıyorum.yada Alper.

      Sil
    2. Düzeltme* Aybars diye biri sayfaya saldırı falan yaptı site büyük kayıp yaşadı.2014 te ise Tan Akıncı isimli biri aynı saldırıyı yaptı.

      Sil
  13. Az uğraşmamıştım pvp açmak için açmıştım onunda ömrü çok az sürmüştü :,(

    YanıtlaSil
  14. Yeşil hiç üşenmedin mi, gerçekten? Ben ilk geldiğim zamanı hatırlayamıyorum bile.

    YanıtlaSil
  15. Ah evet çok güzeldi 2011 ve 2012 yılları.Sohbetin her zaman dolu olduğu,çeşitl etkinliklerin olduğu yıllar...Keşke eskisi gibi olsa.-Eyocia

    YanıtlaSil
  16. Ben genelde membership çekilişleri yapmışım yazar olmadan öncede çok yardımım dokunmuştu :) Bu site eskiden 2. ailemdi ama artık çok bozduğunu söyleyebilirim...

    Peng Sypro (Şimdiki adı ile: DalekBoy)

    YanıtlaSil
  17. 2016 yılı eklenmeyecekmi?

    YanıtlaSil
  18. Aaaa beni eklemeyi unutmussun 2011 ve 2012 yazarlarina (baha54) ne takilirdik buralarda be yenilenme karari harika olmus lise 4 olmasam yazar olmayi cok isterdim sinavlar bitince insallah benide araniza kabul edersiniz 2008 den beri oynuyorum bee hey gidi gunler heeey..

    YanıtlaSil
  19. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://steamcommunity.com/id/boomwaterbubble ulaşmak isteyen olursa

      Sil
    2. Tekrar yazar olmaya ne dersin?

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  20. 2016 yılının yazarları kısmındaki Forever Game yazısını Oyun Şelalesi yAPIN LÜTFEN!

    YanıtlaSil
  21. isim değişikliği yaşandı

    YanıtlaSil
  22. 2010'un sonlarında katıldım aranıza yazları çok güzel aktiviteler yaptık bana çok güzel yaz tatilleri, çok güzel sömestrlar yaşattınız gerçekten çok sağolun. Az sohbet etmedik be.

    YanıtlaSil
  23. Aaaaa Oyun Şelalesi benmiyim ayol :D

    YanıtlaSil
  24. Sitenin durumunu merak ettim ve bir bakayım dedim; duygulanmamak, üzülmemek elde değil çünkü bu site çok daha fazlasını hakediyordu isim vermek istemiyorum fakat bazı kişiler egolarının uğruna en değerli zamanlarını burada harcayan benim ve birçok arkadaşlarımızın ayrılmasına sebep oldular. Artık ne iyi, ne de kötü bir şey diliyorum. İsmimi görmek benim için güzel bir anı oldu. Teşekkürler, teşekkürler ve sana son kez teşekkürler Club Penguin Adası...

    YanıtlaSil
  25. Daha önce de yorum atmıştım ama insan duygulanmadan edemiyor.Ne kadar güzel günlerimiz vardı,bir aile misali birlikteydik.Keşke o günlere geri dönebilsek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zamanlarda yarım bıraktığımız bu işi devam ettirmeye çalışıyoruz...

      Sil
  26. Bu siteye bakınca eski günler aklıma geliyor ne güzeldi şu oyun,şu site.2012 de yazarlık yapmıştım onuda eklemiş sağolsun yeşil z :D şimdi oyun kapanmış başka bir oyun olmuş daha yeni öğrendim belki aranızdan beni tanıyan çıkar -fsvsf

    YanıtlaSil
  27. Selam olsun eski dostlara...

    YanıtlaSil