1.2 güncellemesinde gelecek en iyi 10 şey

Merhaba yeniden! Bugün de sizlere CPI'ın yayınladığı "Top 10 Things Coming in Our 1.2 Updates" isimli video hakkında konuşacağım. :)

Önce isterseniz videoyu izleyebilirsiniz:


#1 Simitler


Bu özellik aslında öyle çok da gerekli bir şey gibi durmuyor. :/

#2 Katalog


Bu da bir önceki yazımda bahsettiğim moda özelliğindeki katalog. Aslında bu güzel bir özellik. Her penguenin giysi satıp para kazanabilmesi çok hoş. :)

#3 Yeni seviyeler


Aunt Arctic ve Rockhopper'ın yeni maceraları gelecek. Aslında belki Gary de adaya geldiğine göre onun da yeni maceraları olabilir.

#4 Harita


Kusura bakmayın da, eski şaşalı Club Penguin haritamıza bir bakın bir de buna. Şurada toplamda ben 4 oda falan sayabiliyorum bir de. Yani Club Penguin'deki onca odayı yok etmişler, acayip saçma. Ve haritanın çizimleri bile çok dandik. Otları üçgen şeklinde yapmışlar. :S

#5 Karmakarışık


Ve yeni güncellemede gelecek olan etkinlikler arasında Disney'in Karmakarışık filminin partisi de bulunmakta. Bu Disney'in partileri her zamanki gibi adayı esir alacak gibi duruyor. Bu çok kötü.

#6 Dünya Ayı


Ve Dünya Ayı kutlamaları! Bu eski Club Penguin'de Dünya Günü ismile kutlanıyordu, ama her şey gibi bu da değişmiş...

#7 Yeni kahramanlar




Bu başlığın altında ise bu 3 farklı resim görünüyor. Sanırım EPF görevleri tarzı bir şeyler gelecek. Zaten ajanlık büyük ihtimalle geri geldiğini biliyoruz.

Evet hepsi bu kadar! Pardon, son bir şey daha vardı:


Yeni güncellemede paskalya kutlamaları da geliyor, ve bu da CPI'dan bir ipucu. :) Sonra görüşmek üzere!

1 yorum:

  1. Yeşil Z selamlar. Şey soracaktım. Kaç yaşındasın? Yani 2012 yılında falan oynadığımı hatırlıyorum. Seni de hatırlıyorum. O yüzden sordum.

    YanıtlaSil