Club Penguin Island'a başlama ve ilk görev!

Merhaba penguenler, iyi haber! Club Penguin Island kısa bir süre önce görücüye çıktı. Şimdilik pek de iyi bir karşılama alsa da bu durumu Beta olmasına veriyoruz. Oyunda az maskot var, seviye atlamak zor, member olmadan hiçbir şey yapılmıyor demeyin! Aslında üçüncüsünü diyebilirsiniz ve ben de diyorum.

Neyse, oyunumuza gelelim. Açılışta şöyle bir ada görüyoruz sanki, ha?


Eğer oyunu yükledikten sonra ilk defa açıyorsanız sizden giriş yapmanızı falan istemeyecek, çünkü oyunun en başına bir hikaye yerleştirilmiş ve bence bu çok hoş (oyunun birçok kötü özelliğinin yanında tabi). Oyunda sevdiğim ve sevmediğim bir sürü şey var ama hadi inceleme yapalım! :)


Birinci sevmediğim şey oyunun dik oynanması. Bu en büyük eksi aslında. Tamam mobil cihazlar ve tabletler dik kullanılan cihazlar ama yine de yatay çevirebilme özelliği olmalıydı. Kaldı ki Club Penguin'i yıllardır geniş ekran ayarında oynuyoruz. Birden böyle çubuk ekran ayarı kullanıcıları uzaklaştıracaktır. Yani geriye ne kadar kullanıcı kaldıysa artık. Bu yan taraftaki açılış ekranınız da karşınıza geldiyse artık başlayabiliriz. Öncelikle oyuna başlayabilmek için Altta bulunan turuncu ok tuşuna basmanız gerekiyor. Daha sonra karşınıza bir yüklenme ekranı çıkacak.
Ekranda da "Beacon Boardwalk" yazması gerekiyor. Aynı sağ taraftaki resimde olduğu gibi. Bu oda eski tabiriyle "The Dock". Adanın sahil kısmı burada bulunuyor ve Rockhopper'ın gemisi Migrator da öyle. Yükleme ekranı dolunca da ilk maceramıza başlıyoruz! Heyecanlı mısınız? Pekala, hikayemiz Rockhopper ile birlikte Migrator'da başlıyor. Yandaki resimde de gördüğünüz üzere oyunun giriş sahnesinde Migrator adaya doğru ilerlemekte. Ve bu sahne geçince ise karşımıza birmavi penguen çıkıyor. Club Penguin'de oyuna başlamadan penguenimizin rengini belirleyebiliyorduk, ama burada sıfırdan bir macera oluşturma gibi bir özellik eklenilmeye çalışılmış. Aynı diğer tek-kişilik bilgisayar oyunlarındaki gibi. Ama bu CP'e pek uymamış gibi. Evet, şimdi Rockhopper ile konuşma zamanı. :) Bakalım neler diyormuş.


Aunt Arctic Görevi: CPI'daki maceranın başlangıçı


Ahoy! Neredeyse Club Penguin Island'a vardık. Ben Kaptan Rockhopper'ım ve bu da Migrator oluyor, kendisi açık denizdeki en iyi gemidir!
Hım, Rockhopper her zamanki gibi Rockhopper'lık yapıyor işte. Hiç değişmemiş diyebilirim. Neyse devam edelim.

Arr, Lighthouse görünmüyor. Dert etme, yalnızca biraz sis var.
Küçük delikler. Kendini sıkıntıya sokmana hiç gerek yok, dostum. Pekala! Şimdi panikleyebilirsin! Kıyıya git ve Aunt Arctic'i bul. Hemen topa bin!
Şimdi ise konuşma bittikten sonra karşınıza nasıl yürüyeceğinizi anlatan bir rehber çıkacak.


Ve aynı Rockhopper'ın da bize dediği gibi Topun yanına yürüdükten sonra sağ alt kısımda turuncu yanan ünlem işaretine basacağız. Oyunun içerisinde bir maskotla konuşmak ya da bir etkileşimi gerçekleştirmek amacıyla bu tuşu bol bol kullanacağız, o yüzden alışın derim. :)

İşte! "Evim evim güzel evim" diyemediğimiz bir Club Penguin adası. Pekala, gidip Aunt Arctic ile konuşalım.

Buraya! Iceberg'e doğru yüz. Ben Aunt Arctic, ada yöneticisiyim.
Gelebilmene sevindim, ama Rockhopper'a ne oldu? Vah canım. Migrator'un batmasına izin veremeyiz. Yardım edecek misin? Oh! Sanırım sana henüz ismini bile sormadım.
İşte bu kısımı çok beğendim. Aunt Arctic bize ismimizi sorduğunda giriş yapma ekranı çıkıyor. :)


Unutmadan da söyleyeyim, 7 günlük herkese bedava membership var. Ama 7 gün dolduktan sonra ücret ödemeye başlıyorsunuz.


İşte... Beta hediyelerimiz! Bu itemler ileride çok değerli olacak. :)


Rengimizi de seçtik mi, tamamdır.

Hadi git Rockhopper'ı kurtar. Delikleri kapatmak için etraftan tahta toplaman gerekecek.
 Ne dersiniz? İlk görevimize başlayalım mı? Hadi Migrator'u kurtaralım!


İşte toplamanız gereken 3 tahtanın yerleri. Tahtaları toplamak için "Collect" tuşuna da basalım.

Bu kadarı yeterli olacaktır. Şimdi gemiye git! Rockhopper ile konuş.
Avast! Biraz tahta mı getirdin? O zaman bunu al! Bir kaya delgisi her şeyi düzeltir, diş ağrısını bile. Deliklerin yanlarına git ve çekiçlemeye başla.

İşte kapatmanız gereken delikler bunlar.


Ve şimdi hediyelerimizi de alalım. :)


Ama durun, birinci görev daha sona ermedi. Şimdi de Starter Kit'i almamız gerekiyor. Önce Cove'a gidin. Evet, önceki oyundan bildiğimiz Cove da bayağı değişmiş.


Talimatlar sırasıyla:
  1. Zepline gidin
  2. Zeplini kullanın
  3. Kiti alın
Gelişinin böyle zahmetli olmasından dolayı özür dilerim. Bu Starter Kiti ile, sizi resmi olarak Club Penguin'e davet ediyorum.
 Hadi kiti açalım:

Sonra da bize Aunt Arctic blueprint'lerin nasıl çalıştığını anlatıyor. Blueprint aslında giysi yaratma kutusu olarak çevrilebilir. Bir blueprint aldığınız zaman o blueprint'i kullanarak istediğiniz bir giysi yapabilirsiniz. Ama hiç blueprint'iniz yoksa giysi oluşturamazsınız.


Maceramız sona erdi! Sonraki görevleri blogumuzdan takip edebilirsiniz. Ödüllerimiz:


Sonraki yazılarda görüşmek üzere penguenler, kendinize iyi bakın!

2 yorum:

  1. Baya uzun olmuş fakat gayet güzel
    10/10 puanımı aldın. :)

    YanıtlaSil
  2. Oyun için oy kullanan kişilerin neredeyse tamamı oyuna düşük puan vermiş. Oyunun Google Play'deki puanı 2.6, iTunes'daki puanı 3.5. Artık oyunu oynayan da seven de yok. Bence CPrewritten oynamaya ve anlatmaya devam edebilirsiniz...

    YanıtlaSil