Minecraft Buluşması

Merhabalr,CPA'ya hoş geldiniz.Bildiğiniz gibi sayfanın aktifliği yerlerde.Gönderi atmayıda düşünmüyoruz.(Ben düşünüyorumda üşeniyorum kimse atmıyor ben niye atiyim diyorum)
Bende bir Minecraft buluşması düzenlemek istedim!Bu buluşma 27.05.07'de saat 16:00 da Craftrise
veya CandyCraft'ta olacak.Bu buluşmanın sayfa yetkilileri ile alakası yoktur.Bunu ben düzenledim.Eğlence amaçlıdır.Yorumlarda Craftrise'mi yoksa CandyCraft'mı olsun yazmayın onun yerine buraya>>>> https://tr.surveymonkey.com/r/ZFBRGGJ (CR olursa 1.8-CC olursa 1.9)

3 yorum:

  1. Ya bence CraftRise olsun.CandyCraft daha güzel tamam ama bende error veriyor.Bu arada Craftriseye yeni minigame gelecekmiş.Bence Playing house mini game(evcilik) olur.Creativede takılanlar bilir.Aile kuruyorum falan fistan.Yada Herobrine Chamber minigamesi gelir

    YanıtlaSil
  2. bloger hesabi nasil aciliyor solermisiniz bu arada craftrise olsun hem orya kayıtlı hesabımda var

    YanıtlaSil
  3. Konu dışı ama Club Penguin 1.3 çıktı siz yokken -_- Mt.Blizzard geldi

    YanıtlaSil