Yeni site Hakkında

Evet yaklaşık 2,5 aydır bir post atmıyorum.Aktifliğim tamamen ölmüş durumda.Bugün bir anlatım değil tartışma yapıcam.İlk öncelikle neden yoktum , nerdeydim?Bunun 2 sebebi var.
1.1 Aylığına köye gittik, yumurta felan topladık.İnternetle iletişimim tamamen kesildi.
2.Okullar başladı ve benim için hayat berbat oldu.Ona çalış,şunu tekrarla ve bunu çöz denilmesinden fırsat bulamadım


Şimdi burda Boystrick'in yaptığı site hakkında konuşacağım.CPA yaklaşık 4 veya 3 yıldır olan bir site.Topluluğumuz ve aktifliğimiz ölmüş olup CPI'nin da battığını varsayarsak bu yanlış değil.Kendisini bu konuda destekliyorum.Boystrick'in sitesini bir süre incelicem.Eğer doğru yolda
giderse yazarlık olarak adaylık koyucam.Bu benim son postum olabilir.Bilin ki bu güzel bir siteydi.

Şimdilik elveda CPA, sadece şimdilik.




Bir Yorum Yazın